Gebruikersnaam

Wachtwoord:

Pasar Malam Den Helder misschien wel op de mooiste locatie van Nederland.

Het mooie Willemsoord met de mastenhal is ook dit jaar weer het thuishonk van de Pasar Malam Den Helder. Al vele jaren in Noord-Holland en de rest van Nederland een van de meest bekende Pasars. Niet vreemd als je beseft dat deze alweer voor de 49e keer wordt georganiseerd door de Tropenvrienden Den Helder. De titel van langst bestaande regionale Pasar dragen zij dan ook met grote eer.

Een leger van vrijwilligers is er bijna het hele jaar mee bezig om weer een tropisch evenement neer te zetten waar de bezoeker zich terug waant in de tijd van Tempo Dulu. Dit leger vrijwilligers kent een grote diversiteit in kennis en vaardigheden en ieder heeft zo zijn plek in de feilloos aangestuurde organisatiestructuur. Carmen Hagnauer is de voorzitter van Tropenvrienden en geeft daar met het hele bestuur met verve leiding aan.

Trots zijn ze elk jaar weer met z’n allen op dit grootste evenement en met recht. Bezoekers uit heel Nederland en ook daarbuiten komen speciaal naar Den Helder voor een één- of meerdaags bezoek.

Klik op onderstaande flyers voor een vergroting!