Winnaars Like en Share actie!

Betreft: Pasar Malam Stellar Emmeloord 2017

Datum: zaterdag 22 t/m zondag 23 juli 2017

Openingstijden:

Zaterdag 22 juli 13.00 uur - 22.00 uur

Zondag 23 juli 12.00 uur - 19.00 uur

Beschrijving:

Pasar Malam Stellar Emmeloord is samenwerking met Stichting Benefiet voor NOP.

Stichting Stellar organiseert, al meer dan 25 jaar, succesvolle Pasar Malam’s in het hele land.

Dit jaar voor de eerste (!) keer in de mooie en bijzonder geschikte locatie ‘Bosbadhal’ met als thema: ‘Uw korte vakantie in Azië’.  Wat een belevenis om eens zo dicht bij huis in Azië te wanen met al zijn bijzondere artikelen, de verrassende tropische geuren, de bijzondere maaltijden en natuurlijk de gastvrije sfeer. Voor u het weet bent u net zoals wij een fan van de Pasar Malam.

Voor de eerste keer in Emmeloord. Wij hebben er hard ons best voor gedaan. Ook nu kunt u kennismaken met deze unieke Aziatische markt.

U weet waarschijnlijk dat het fenomeen Pasar Malam al meer dan 50 jaar in Nederland bestaat en een rijke historie kent. Nu kunt u vlak bij huis proeven van deze rijke historie met alles wat een authentieke pasar te bieden heeft. En dat is een combinatie van een grote Aziatische Markt (meer dan 60 kramen), vele oosterse restaurants en natuurlijk veel amusement met artiesten en kleurrijke dansgroepen.

Inderdaad een mooi dag je uit voor het hele gezin!

Programma hieronder!

e kunnen stellen dat de Pasar Malam Stellar de grootste en meest gevarieerde Aziatische markt in de regio is. Meer dan 60 standhouders bieden producten uit vele landen aan, we noemen o.a.:

Indonesië, de Molukken, Thailand, India, Tunesië, Maleisië, de Filipijnen, China.

Een bezoek aan deze Aziatische markt biedt een tropische shopping en entertainment belevenis voor het hele gezin. Dat betekent, genieten van het podiumprogramma, lekker eten en drinken en natuurlijk kijken bij de kramen of er nog wat leuks te scoren is! Er zijn al leuke artikelen die door eigen import al vanaf € 1 te koop zijn. En met de warme dagen voor de deur is een kijkje bij de diverse kledingstands (sarongs) een aanrader.

Muziek, dans en cultuur!

Er een fantastisch podiumprogramma wat garant staat voor bijna non-stop entertainment. Meer dan 60 artiesten staan klaar om het podiumprogramma voor u te verzorgen. De organisatie is er in geslaagd een bijna non-stop, gevarieerd en aantrekkelijk programma van formaat neer te zetten. Tijdens de twee dagen komt iedereen aan zijn trekken.

Exclusief MASSADA. Dit jaar is Stellar Events met Benefiet voor NOP erin geslaagd dit befaamde orkest naar Emmeloord te halen. Net terug van een grote Internationale tournee door Azië  en nu alweer op het podium van Pasar Malam Emmeloord. Dat wordt een ongekend feest dat mag u niet missen! Johnny en Jopie Manuhutu, Massada, 4 Suara als de Bosbadhal dat maar houdt.

Maar ook twee fantastische dansgroepen Hawaiian Treasure en Warna Semesta Dance Collaboration,  de feest formatie RELIGHT, Soul en traditionals met Swing Sound Machine, de fantastische zangeres Diana Monoarfa, Entertainer Hans Milané. Kortom een podiumprogramma waar menige organisatie jaloers op is. U kunt dit meemaken voor slecht euro 7,- en kinderen tot 12 jaar onder begeleiding GRATIS!

Standhouders en Restaurants.

Meer dan 60 (!) kramen op deze grote markt zullen Aziatische en exotische artikelen te koop aanbieden. Diverse restaurants hebben de meest smaakvolle en exotische menu’s samengesteld.

Een uitgelezen kans en mogelijkheid om kennis te maken met de vele gerechten die de aanwezige Internationale keukens te bieden hebben. Aanwezig zijn restaurants met Indonesische, Indische, Molukse en andere Aziatische gerechten. Creatieve en deskundige koks bereiden ter plekke complete gevarieerde maaltijden en snacks.  Het bezoek aan de markt is een culinair avontuur op zich. Het zal weer blijken dat velen speciaal naar Emmeloord komen om weer eens echt te genieten van de Aziatische keuken.

Sfeer, Shoppen, Smullen, Sensatie en Show. Je komt naar een Pasar met je gezin, familie en vrienden om vooral de tropische sfeer te beleven, te dwalen langs de vele stands met prachtige artikelen, bij te kletsen met vrienden en kennissen, kortom om te genieten! Eet smakelijk (Selamat Makan).

De Pasar Malam (de Avond Markt)

Bij de vele standhouders kunnen bezoekers terecht voor tropische en exotische vruchten, groenten en rijsttafelproducten, kleding, meubelen en accessoires, sieraden, kunstvoorwerpen enzovoorts.

Het Verre Oosten is onlosmakelijk verbonden met de wereld van spiritualiteit en magie. U maakt kennis met de magische krachten van deskundige masseurs, handlezers en paragnosten.  Een kijkje in uw toekomst? Kom naar de Pasar Malam in Emmeloord!

Aziatisch decor, licht en geluid.

Eenmaal binnen waant u zich direct in de tropische sfeer. U wordt van harte welkom geheten (Selamat Datang).  Het podium en de hal zijn aantrekkelijk aangekleed. TLP Productions (een internationaal opererend bedrijf) voorziet het podium van prachtig en magisch licht, zorgt voor top geluid zodat de artiesten net als in een concertzaal optimaal tot hun recht komen.

Kinderen en plezier op de markt.

Neem gerust uw kinderen mee, want ook zij hoeven zich niet te vervelen. En kinderen tot 12 jaar hebben grátis entree!

Bezoek voor meer informatie de website www.stichtingstellar.nl

Bijzonderheden:

Door de ruime opzet is de Pasar Malam ook goed te bezoeken met een rolstoel of scootmobiel.

Honden en andere huisdieren zijn niet toegestaan. Hulphonden wel.

Parkeren

Ruime gratis parkeerplaats aanwezig.

Entree:

Volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar                 € 7,00