Een Pasar Malam is een avondmarkt met die sfeer die u alleen treft in het verre Azië.

Stellar Events slaagt er echter elk jaar weer in om deze warme en unieke  sfeer op de diverse locaties in Nederland feilloos te treffen. Samen met de standhouders, de crew van Stellar Events, de artiesten en dansgroepen doen we ons uiterste best u deelgenoot te maken van deze bijzondere beleving die een bezoek aan een Pasar Malam met zich meebrengt.

Even ver weg, even op vakantie, even in een andere wereld. Genieten van de kleurrijke kramen met talloze Aziatische artikelen, vaak bijzonder gunstig geprijsd door eigen import.

Op de markt treft u natuurlijk ook restaurants en snackstands aan. Verder op deze website treft u informatie van twee TOP restaurants die altijd aanwezig zijn op de Pasars van Stellar Events.

Smullen van een heerlijke complete maaltijd of gewoon de hele dag door lekker snacken. Dat is een bezoek aan een Pasar Malam.

Maar op een markt in Azië hoort ook vermaak, entertainment.

Stellar Events zorgt altijd voor een mooi artiestenprogramma waarbij de link naar de cultuur een ‘must’ is.  Een Pasar Malam is toch een Aziatische avondmarkt en die sfeer treft u dan ook in al zijn  rijke kleur-, geur-, muziek- en dansschakeringen aan!

Vernieuwing wordt echter niet geschuwd en  2019 zal menigeen verbaast staan van het gezellige en nieuwe programma met tal van topartiesten en groepen.

Binnenkort komen we met de opsomming van de plaatsen en data van onze Pasars.